Studentermedhjælper til IT support søges!

29. oktober 2021

Synes du, det er spændende og motiverende at arbejde med kundeservice og brugersupport, og kan du lide at hjælpe andre til succesoplevelser i forbindelse med deres opgaveløsning i hverdagen?

Har du flair for IT eller GIS?

Så har vi et udviklende og udfordrende job til dig, der brænder for at give vores mange forskellige brugere en professionel kundeservice.  

Support

Du bliver en del af et dedikeret supportteam på 4 personer, som håndterer ca. 3.500 kundehenvendelser om året.

Vi servicerer Miljøportalens ca. 100.000 brugere som omfatter statslige, regionale og kommunale sagsbehandlere, virksomheder og borgere samt ikke mindst IT-udviklere som arbejder med de 100 systemer, der integrerer til Danmarks Miljøportal. Al vores support håndteres i ZenDesk.

Jobbet
I åbningstiden for kundesupport har vi travlt med at løse alt fra lette til mere komplekse problemstillinger for vores kunder. Opgaver som ikke kan løses umiddelbart videre ekspederes til vores system og vedligeholdelses leverandører, for videre sagsløsning. Hvorfor der arbejdes en del med sagsopfølgning, leverandørstyring.

 

Dine opgaver

  • Varetagelse af support hos Danmarks Miljøportal. Herunder sagsløsning og sagsopfølgning.
  • Produktspecialist på udvalgte produkter
  • Indberetning og opfølgning på systemfejl
  • Løbende kompetenceopbygning, så vi kan håndtere flest muligt sager selv.
  • Opbygning og vedligeholdelse af brugervejledninger.
  • Afholdelse og opbygning af Webinarer m.v.
  • Test af nye produkter og produktændringer i samarbejde interne og eksterne testpersoner.

Om dig

  • Du har IT viden, så du ved hvordan eksempelvis en webservice fungerer og har erfaring med kundesupport af digitale løsninger.
  • Du har en god energi og en åben og kommunikerende personlighed.
  • Du trives med en arbejdsdag med nye udfordringer, og synes, det er sjovt at være problemløser.
  • Du er stærk på telefonisk support, ligesom det falder dig naturligt at være nysgerrig.
  • Du formår at bevare overblikket og få prioriteret dine opgaver, samtidig med at du opretholder en hjælpsom og imødekommende kundeservice. 
  • Du er god til at lytte og analysere brugernes problemstillinger, så du kan sætte ind med den rette løsning.
  • Vi forventer, at du er opsøgende på viden og har lyst til at yde god service og kan formulere dig godt mundtligt og skriftligt.

 

Hvad kan du forvente dig af os?

  • En spændende og udfordrende hverdag i dialog med mange forskellige mennesker
  • Et professionelt miljø med en åben og uformel omgangstone
  • Dygtige og engagerede kolleger, der ved, at de kun bliver bedre gennem samarbejde og aktiv videndeling
  • Gode muligheder for at udvikle dine kompetencer og bidrage til videreudviklingen af vores løsninger
  • Høj prioritering af sundhed og trivsel
  • Arbejdstid på 15 timer/ugen

 

Om os
Danmarks Miljøportal er et fællesoffentligt partnerskab mellem Miljø- og Fødevareministeriet, KL og Danske Regioner. Miljøportalen fungerer som en selvstændig portal, som opererer på tværs af myndighedsgrænser. Vi opbevarer og udstiller data, som bruges i offentlig sagsbehandling inden for en række områder.

Danmarks Miljøportal er en arbejdsplads med tæt samarbejde på tværs af vores teams.

Yderligere oplysninger.

Kan fås hos Drifts- og Vedligeholdelseschef, Ane Klok, på telefon +45 31 36 17 27.

 

Sådan søger du

Stillingen søges online på vores jobportal via linket "Søg stillingen" nederst i opslaget. Dine oplysninger plus ansøgning og CV skal vi have senest 1. december 2021.

Samtaler forventes at holdes start første uge af december.

Stillingen ønskes besat pr. 1.1.2022 eller snarest derefter.

 

Søg stillingen her!

Tilbage til nyheder