Følg med i din supportsag hos Danmarks Miljøportal

13. april 2021

Brugere som har log-in til Danmarks Miljøportals brugeradministration, kan følge med i deres sag og skrive med supporten direkte i deres supportsag via Help Center.

Nedenfor kan du læse nærmere om funktioner, som brugere der er oprettet med adgang til fagsystemerne kan gøre brug af og forhåbentlig finde nytte i. Hvis du ikke har log-in til et fagsystem hos Miljøportalen, så kan du springe over nedenstående information, men følge med i dine sager på e-mail - præcis som du plejer.

Danmarks Miljøportals Help Center er mange ting og kan meget. Men mest af alt, er det en vidensbase opsamlet af mange forskellige supportsager gennem årene. Sidste år havde Help Centeret  89.000 artikelvisninger og vi er meget stolte af at kunne stille mere end 350 vejledningsartikler til rådighed for jer.

HelpCenteret er en slags FAQ for alle systemer, som Miljøportalens support har med at gøre. Brugeres spørgsmål i supportsager bliver ofte omsat til viden, som kan læses af mange andre brugere og vores optagelser af webinarer, små undervisningsfilm, links til webservices mm. bliver også lagt ind her.

Følg med i din supportsag

Hvis du har kontakt med supporten via. en sag, kan du logge ind i Help Centeret, hvis du har et login via. Danmarks Miljøportals adgangsløsning. Mange ved det ikke, men når du logger ind i HelpCenteret kan du bl.a. se dit sags-ID,  hvem fra supporten, der har skrevet til dig og se status på din supportsag. Det giver mulighed for at følge din sag nærmere end blot på e-mail. Se mere her hvordan du kan logge ind og se din sag hos os.

Udklip fra Mine anmodninger

Modtag notifikationer om nyt på Help Centeret

Der er også mulighed for at ”følge” sektioner i Help Centeret, så du modtager en notifikation ved ændringer.

Bl.a. kan vi anbefale, at du følger vores sektion ”Kendte fejl og mangler”. Når du klikker ”følg” vil du modtage en e-mail, når vi finder og beskriver en fejl eller uhensigtsmæssighed i et system. Vi skriver også gerne, hvis der findes en midlertidig løsning eller work-around til fejlen/manglen. Du kan også følge sektioner med hjælpe- og vejledningsmateriale til specifikke fagområder. På den måde bliver du notificeret når der udkommer nyt materiale. Opdag tricks eller nye funktioner før dine kollegaer og del nyttig viden med dem! Du kan til enhver tid afmelde notifikationerne.

udklip fra HelpCenteret

 

Du kan stadig skrive til os på din sag via e-mail

Det er selvfølgelig stadig muligt at skrive direkte til os via. e-mail på den mail, vi sender til dig, når du opretter en supportsag hos os.

Tilbage til nyheder